NÄSTA - ULTRALJUD

Datum: 2008-10-03 Klockslag: 11:13:38

Har alldeles nyss kommit hem från Vårdcentralen. För en gångs skull fick jag en bra läkare, det händer inte ofta. Han var riktigt trevlig och när jag låg ner för att han skulle ta blodtrycket så såg han mitt festivalband och typ "Får jag vända och titta på det?" och det fick han ju. "West coast riot, det har jag aldrig hört talas om.." så sa jag att det var en ny festival. Ja, iallafall så kände han igenom båda armar och kollade lungorna osv. Han trodde inte att det var något farligt, men eftersom jag oroar mig så mycket så skulle han skicka mig vidare till Sollefteå för att göra ett ultraljud där, för säkerhets skull. När han frågade om jag hade något problem med knölen och jag sa att den kliat efter jag sett att tumörer kliar på ett tvprogram så började mamma tokskratta och ja, han skattade ganska mycket han med. Så la han till "jag får egentligen inte skratta som läkare så jag skrattar inte." haha! :D Ja, men då kan jag känna mig lite lugnare nudå. :)

Sitter och äter ostkrokar med världens sneaste käft, var ju som sagt hos tandläkaren imorse och fick bedövning. Väntar på att mamma ska sluta jobba så ska vi åka och handla lite, jag måste köpa massa gott inför myskvällen! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback