MOSTER SARA

Datum: 2008-10-27 Klockslag: 21:13:59

Ja, inatt 00:05 blev jag moster igen, till en liten flicka. :D Blev väckt av telefonen inatt när mamma ringde och berättade det. Ska åka och titta på henne imorgon. n_n

Åkte till Sundsvall idag med Elina, Dea, Erika och hennes mamma. Kom hem för ca en halvtimme sedan, så det blev en heldag med shopping. :) Köpte dock inte så mycket, pga att jag inte hade så mycket pengar. Köpte en svart, hög kjol, en t-shirt, ett par strumpbyxor och ett par jeans. Varit allmänt bra dag med bra humör, tills den sekunden då jag klev in genom dörren här hemma. Jag är måttligt less på det här nu. Bäst är ju ändå att jag får ta skit för hur de håller på. BRA!

Så nu tänker jag vara tjurig och sitta på mitt rum och skita i att äta något. Sedan blir det Prison Break och sova! Ska ju vara på sjukhuset imorgon 11:00 för att göra ultraljudet, så får väl kliva upp runt 08:30. -_- Men på onsdag ska jag sova som fan.<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback