KEBAB ELLER KEBAB?

Datum: 2008-10-11 Klockslag: 14:44:45

Det är dagens stora fråga. Ska gå och äta på pizzerian med Elina och Mimmi, men har världens beslutsångest angående vad jag ska äta. :( Kebabtallrik, kebabrulle eller pizza? Tror dock att pizzan är lite utesluten, men jag bara tror som sagt. Äter typ alltid kebabtallrik så skulle kunna ta en kebabrulle, men är rädd att det inte är lika gott. Jag är tragisk. XD Haha!

Iallafall, igårkväll så satt jag och mamma och sydde fast knappar på massa tröjor som knapparna lossnat från. Så nu har jag lite fler tröjor att använda. :) Sedan så tittade vi på nån komedi av Felix Herngren (stavning?) som var hur konstig som helt, men ganska rolig ändå. Varannan vecka hette den. Sedan tittade jag på reprisen av I ditt ansike och gick sedan och la mig och sov med älskade Chester, som låg hos mig hela natten och var massa gosig imorse. :') Så när jag klivit upp, sminkat mig osv så åkte jag och mamma på Färghandeln och Ica så jag kunde köpa presenter till Kevin som blir stor pojke på onsdag då han fyller fyra! Dock kan jag inte komma och gratta honom då eftersom Björn, Måns, Soran och Özz är i Kramfors då, så det får nog bli på torsdagen istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback