I'M LEAVING MY FINGERPRINTS

Datum: 2008-10-25 Klockslag: 01:29:04

Har just pillat klart med designen för ikväll, ska strax sova. Ska bara titta färdigt på reprisen av I ditt ansikte. Var tvungen att ta med bilder från London i designen. :'D Längtar så himla mycket tills vi ska dit nästa gång, vilket troligtvis blir vecka 10. Och då blir det Rise Against och Anti-flag(?) konsert. Saknar allt med London, folket, att bara gå omkring där på gatorna. Ja, allt! Nästa gång så måste jag gå och titta på museumet med dinosaurier, jag som diggar dinosaurier så mycket. Hah!

Någon som har tips på saker att göra i London?

Nej, nu blir det sängen. Ska orka ta mig upp imorgon ifall det blir Sollefteå, vilket hänger ganska mycket på mitt idiotiska knä!

kommentarer
Postat av: Elza

Jag är nog mer pepp på Anti-flag än Rise against, dom är så SVINIGT BRA! .__. Rise against också såklart, men har lyssnat mer på Anti-flag. Ladda hem deras album Bright lights of America, då komma du bli aspepp ;)

2008-10-25 @ 13:25:27



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback