FEAR CHANGES EVERYTHING

Datum: 2008-10-31 Klockslag: 13:30:27

Såg som sagt på THE MIST inatt innan jag somnade. Den var aningen (ganska mycket) overklig och inte riktigt som jag tänkt mig, men jag gillade den! Och slutet var så hemskt, tyckte så jäkla synd om David, pappan. :(

Mamma ringde och väckte mig vid 11 för att jag skulle ge hundarna mat och släppa ut dem. Så sedan dess har jag bara legat i sängen och tittat på en hel massa Simpsons avsnitt. Tog en macka till frukost som jag låg i sängen och åt, och det var lite svårt att få ha den för mig själv när Chester låg här. Haha! :'D Han är verkligen min pojke alltså.<3

Så ikväll ska vi åka till syster och titta på bebben lite. :'D Och efter det drar jag till Elina och planerar lite inför morgondagen. :) Vi ska ha en "Halloweenfest", typ. Vet inte vilka som kommer vara med, eller vilka som kommer vara utklädda. Men jag, Elina och Dea ska iallafall vara utklädda. :D Elina och Dea ska vara Josef och Maria, med ett tillhörande Jesusbarn som ska spelas av Elinas babyborn. Haha! Och jag ska nog vara en crackhoe/rysk hora. HAHA! Vi tänkte först att jag skulle vara Big Rob, men.. kändes inte ha grejer för att lyckas se ut som honom. Så ska vi såklart gå ut och köra en massa bus eller godis.

Jag borde egentligen hålla på med min rapport nu, men jag orkar verkligen inte. :c Så, jag kikar nog på några fler Simpsons avsnitt istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback