ÅNGEST

Datum: 2008-10-12 Klockslag: 12:28:15

Ja, ångesten höll mig vaken inatt. Låg och grät till och från och hade väldigt svårt att somna. Jag sitter just nu och anstränger mig för att inte gråta, jag vill inte visa hur orolig jag faktiskt är. Men jag ska försöka vara positiv, men ändå samtidigt förbereda mig på det värsta. Även om man aldrig riktigt kan förbereda sig på något sådant.

Jag är bara så jävla rädd.

Ja, till något lite muntrare. Gick ju som sagt och åt på pizzerian med Elina och Mimmi igår. Det blev en kebabtallrik, efter väldigt mycket velande. Haha! Sedan så gick vi hem till Mimmi och surrade och laddade hem massa gammal musik man lyssnade på när man var mindre, askul! :D Haha.

Har typ nyss klivit upp och ska nog gå och duscha snart. Syster m. familj kommer hit och äter idag. :) Så då ska Kevin få sina paket av mig och sådär.
Nej, men det var väl allt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback