AND THERE SHE WAS

Datum: 2008-10-29 Klockslag: 12:03:32

Igår åkte vi ju som sagt till Sollefteå, första stopp blev sjukhuset. Fick sitta och vänta ett tag och sedan blev det min tur att göra ultraljud. Tyvärr så räckte inte ultraljudet, det enda han kunde se var att det var någon slags knöl i muskulaturen. Så jag ska få en ny tid för att åka in på skikt- eller magnetröntgen. Men iallafall, när jag låg där och tittade på skärmen så tänkte jag vilken underbar känsla det kommer vara när jag ska få barn, och se sitt egna barn sådär.<3 Åh! Sedan så åkte vi vidare till Kramfors där vi gick på Dollar Store och köpte en spegel som vi sedan åkte till lägenheten med, och så åkte vi in på Jakten och åt pizza också. :) Sedan åkte vi till Sollefteå igen och gick på lite affärer och köpte lite kläder till lillfisan. ;> (min nyfödda systerdotter). Jag gick även in på Lindex och köpte ett par gula och ett par orangea knästrumpor. :D

Sedan när vi kommit hem åkte vi till syster och tittade på lillfisan. :'D Så söt och liten hon var. Hade faktiskt glömt bort att bebisar var små. Hon såg så himla... knäppt söt ut när hon flinade, sötnöten där. Och när jag fick hålla henne, ujuj. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills jag ska få bli mamma. Helt obeskrivligt!




Men nu ska jag äta frukost och sedan ta en dusch!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback