I just wanna hold you close to me

Datum: 2008-05-30 Klockslag: 13:19:34

Blev uppväckt av mamma vid halv 11 och gick ut och satt mig i solen lite, sedan la jag mig och sov i typ.. en timme till! :D Så nu klev jag upp för ett tag sedan, ska nog snart gå ut och sätta mig igen. Så drygt att jag får solexem bara, men orkar inte vara såhär blek längre.
Borde egentligen ringa och beställa en tid hos läkaren för att få några tabletter utskriva, men jag varken törs eller orkar. -.- Jag vill nog aldrig bli vuxen och måsta sköta allt sådant själv!

Och jag vill bara glömma dig, orkar inte med några såna där känslor!

image10
Puss på min älsklingpojke, djur är mycket mer värda än människor.  :*


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback