GOODNIGHT AND GO

Datum: 2008-05-27 Klockslag: 23:03:59

Nu har jag suttit här och pillat med designen alldeles för länge med tanke på att jag ska kliva upp klockan 04:30 imorgon. Så nu får det räcka för ikväll. Tror att jag lämnar datorn hemma också, känns onödigt att bära på den när jag ändå ska hem på torsdag efter skolan. Då kan jag ägna morgondagen åt att göra läxor och packa ihop lite grejer, så jag får det gjort.

Imorgon ska mamma hämta ut min nya kamera också, en Olympus mju 1010. UNDERBART!<3 Snacka om att jag har saknat att ha en kamera, så på torsdag när jag kommer hem blir det troligtvis till att fota en hel massa. Men nej, nu ska jag packa ihop lite läxpapper och andra saker som ska med till Kramfors imorgon. Efter det lägger jag mig nog och tittar på Navy CIS tills jag somnar. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback