Worth dying for

Datum: 2008-06-15 Klockslag: 11:56:39

Jag har som sagt fått nya favoriter, Rise Against är pissbra! :* Det bästa är att jag sett dom, men typ.. hade glömt det. Haha! Musik är verkligen det bästa som finns alltså, palla ett liv utan det typ. ._.

Iallafall så har jag typ nyss klivit upp, motvilligt. Men kan ju inte ligga och sova hela dagen eftersom jag ska upp typ.. 06:15 för att jobba imorgon. Snacka om att jag verkligen inte vill, fast när jag får lönen sedan kommer det nog kännas ganska värt det. :) Får se om det blir en systemkamera och massa shopping då! :D
Och idag händer..? Jag vet faktiskt inte alls, kommer nog mest bara ta det lugnt eftersom det är min sista lediga dag. Det suger lite att jag inte ens hunnit känna av att jag har sommarlov, så.. Sommarlovet kommer nog först för mig när jag har slutat jobba den 11 juli. Men då har jag iallafall sex lediga veckor framför mig, och det ska jag njuta av som fan! Nej, nu ska jag nog ta och göra mig någon frukost och sedan duscha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback