The script

Datum: 2008-06-09 Klockslag: 10:38:16



Jag är helt kär i låten, så otroligt bra! :*

Multimedian var verkligen lättsam idag, vi bara gick inom lite lätt vad vi lärt oss det här halvåret och sedan runt 09:40 fick vi sluta. :) Så då gick jag på Apoteket och hämtade ut nya pplåster, så nu var äntligen det gjort också. Så har mamma ringt och fixat tid på Gyn klockan 15:00 på torsdag, eftersom det tydligen inte fanns nån läkare på ungdomsmott. förrens i augusti igen. Så då kommer mamma och hämtar mig på torsdag och så går vi på stan tills jag ska på Gyn, vilket lär gå ganska fort eftersom jag bara ska få dem att skriva ut några tabletter åt mig. Så ringde hon Barbro och fixade så de kommer och besiktar lägenheten på måndag, så då åker mamma hit och är med när de gör det eftersom jag jobbar då. Så nu tänkte jag ta det lite halvlugnt i någon timme och kanske t.o.m vila lite, sedan sätta igång med städningen och packningen. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback