STEKARE!

Datum: 2008-06-04 Klockslag: 15:15:21

Sitter hos Sulle i stan nu. HAHA, hon kallade mig just för Ludacris! x'D Iallafall så hade vi bara en liten avslutning tillsammans med tvåorna och treorna på skolan idag, så vi hann ta 09:40 bussen till Sollefteå. Så efter 11:00 någongång kom jag till Sulle, så gick vi med Cattis ner på stan där hon bjöd på mjukglass. Alltså, seriöst.. När vi sitter där så kommer en tjej och går med en väldigt ful stil, en blandning av världens mensvärk/hej-jag-har-bajsat-på-mig och såklart kunde jag inte hålla mig från skratt. Sedan tittade Sulle bak och då sa hon "mår du dåligt eller, kärring?" och när jag tittade bak en stund senare så pekade hon fuck you åt mig. Ursäkta, men palla! Iallafall så var det typ dagens roligaste händelse, alltid lika kul när något mongo dampar sådär.

Men nu ska jag och babe dra oss ut i solen och steka tillsammans med en filt. :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback