MYSIGA DAGAR

Datum: 2008-06-05 Klockslag: 21:47:12

Ja, det är precis vad jag haft i Sollefteå med Sulle sedan igår! :*
Har legat ute och stekt en massa och sådär, idag gick vi ner till älven(?) en sväng och doppade fötterna och sådär. Så var det några killar som åkte vattenskoter, så vi roade oss med att titta på dem och på dom små fiskarna som simmade omkring en bit ifrån oss. Sedan så tog jag bussen hem till Ramsele 17:45, och jag kan ju säga att det var olidligt varmt och äckligt i bussen. Så nu sitter jag hemma och har allmänt tråkigt, saknar min babe redan. :( Gjorde jag väl redan på bussen, men ändå. Fick ett sms där det stog "Sakna dig redan gumma :)" ganska direkt då jag satt mig i bussen, puss på henne va! ;**

Många fler sådana här mysiga dagar ska det bli under sommarlovet.
Jag vet inte ens vad jag ska säga, du är så himla underbar. Det känns verkligen som om vad vi än säger till varandra så kommer vår relation aldrig ändras. Det är skönt att ha någon som tycker om en lika mycket trots att den vet alla ens dåliga sidor, och någon som man alltid vet finns där och förstår.

Du är verkligen min extrasyster Susanne Bylund!<3 (Inget "du är verkligen SOM..." för, du ÄR det!)
    
Bilder från både idag&igår.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback