Love is all that I need..

Datum: 2008-06-22 Klockslag: 20:59:21

Welcome back mitt cpdåliga humör! (y) Början på pms? maybe.
Jag är fett opepp på allt, t.o.m Göteborgsresan. Jag har verkligen inte lust att kliva upp och gå och jobba imorgon heller, för att vara världens mest negativa människa ska jag nog säga att mitt liv suger just nu. Vad är det för jävla sommarlov att jobba 7-16 i FYRA jävla veckor?! Tre äckliga veckor kvar nu, och jag är redan hur less som helst. Kommer dock bli desto skönare när jag får lönen.<3

Jag klarar inte av det här, ibland tror jag att jag gör det.. men det gör jag inte.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback