L y c k a t

Datum: 2008-06-13 Klockslag: 09:47:49

Klockan är 09:44 och jag är redan uppe, på en ledig dag. Varför det? Jo, för att igår så gick jag och la mig och vilade runt åtta någongång, var så otroligt trött. Så vaknade jag 04:30 inatt och gick ut i köket och såg pappa sitta där, och trodde därför att det fortfarande kväll.. Men inte det inte. Så jag gick och la mig igen och ställde väckaren på 09:10 osv, så nu sitter jag här. Är trött fastän jag sovit i över 12 timmar, haha. Men jag vet inte om jag kanse ska ta 11:50 bussen till Sollefteå, så därför var jag tvungen att kliva upp såhär tidigt.

Men nu ska jag ta något att äta och börja fixa mig lite smått.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback