K r a m f o r s

Datum: 2008-06-08 Klockslag: 13:34:32

Har ganska nyligt vaknat, ligger fortfarande i sängen med datorn knät. Funderar på att snart orka kliva upp och duscha och sådär. Ska väl packa ihop lite saker också, tar 17:15 bussen till Kramfors ikväll, för sista gången. :) Eller, för sista gången nu innan höstterminen börjar iallafall! Så ikväll ska jag börja plocka ihop lite mer i lägenheten, fast eftersom jag kommer hem ganska sent så får nog det mesta vänta tills imorgon och på tisdag.

Multimedian imorgon känns inte så lockande, men.. tack vare att vi håller på med html så pallar jag, eftersom jag tycker det är så intressant och sådär. Ska bli skönt att slippa lektionerna nästa år iallafall! :'D

Men nej, nu borde jag ta och börja fixa mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback