H o s p i t a l

Datum: 2008-06-12 Klockslag: 20:03:20

Skolavslutning idag då som sagt, var i aulan och tittade på musikalarna och lyssnade på vår ena biträdande rektor. En av musikalarna som sjöng, alltså omg vad duktig hon var. Hon och en annan tjej sjöng en låt från London typ, hon hade passat in i en Tim Burton film hur bra som helst! :D Sen så kom mamma till Kramfors och vi gick på stan och handlade lite, gick på Ullas gatukök och köpte oss varsin tunnbrödrulle som vi tog med åt till lägenheten. Sedan packade vi in massa grejer i bilen och stresskörde till sjukhuset för att hinna dit i tid. Fick sitta i väntrummet bra länge, men sedan när jag tillslut fick komma in till läkaren så ja, pratade vi om vad som skulle vara bäst för mig osv. Så sedan skrev hon ett recept och jag gick och hämtade ut tabletterna. :) Det är ganska roligt, för gissa vad tabletterna hette? Orudis retard, haha! Liksom, retard. xD Fick en burk med 30 såna och en förpackning med Alvedon Forte 1 g, med 100 tabletter i. Så tabletterna borde räcka i ca ett halvår ungefär, om jag inte behöver använda dem mer än väntat. Måste bara visa hur fina Orudis retard tabletterna var också, helt rosa med vita kulor inuti! :D Är väldigt nöjd med att jag inte fick lite starkare voltaren eller något bara, utan att jag fick tabletter som räcker i 24 h. Nu hoppas jag att de kommer att funka bra bara. :)
Efter det så gick vi på stan i Sollefteå lite, sedan så körde jag hem. :)

Och ja, här har ni dagens inköp, som jag kan tacka min söta mamma för eftersom det var hon som betalade. :) (Och sakerna ser mycket bättre ut när de sitter på. :))
    

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback