G o d m o r g o n

Datum: 2008-06-16 Klockslag: 06:15:15

Var faktiskt inte så jobbigt att kliva upp den här tiden, trots att jag la mig sent så vaknade jag 05:15 och var typ klarvaken. Fast sov lite till ändå, sedan lite innan 06:00 klev jag upp. Så nu fördriver jag lite tid här eftersom jag inte allt behöver såhär lång tid på mig, för jag tänker då absolut inte sminka mig för att gå omkring på en kyrkogård hela dagarna.
Har legat och trängts med älsklingen inatt också, han tog upp 75% av sängen vilket är ganska bra gjort för att vara en katt. Men, helldre ligga och trängas med honom i sängen än att sova själv, helt klart. :)

Men nej, nu ska jag nog ta och börja plåstra om mina stackars fötter och sedan äta frukost. Önska mig lycka till såhär på första dagen va!

En liten uppdatering..
Inte nog med att jag fick plåstra om fötterna, när jag skulle skära upp min baguette så råkade jag skära mig där lillfingrat sitter fast liksom. Så, då fick jag plåstra om det också. Och nu är klockan 06:32 och jag är så gott som klar, men cyklar nog iväg iväg förrens runt.. 06:50 eller något. Ska nog vara lite nostalgisk och ha på mig klasströjan när jag jobbar idag. :) Haha! Jag avundas dom som fortfarande ligger och sover iallafall. :( Fast ett plus är att jag bara jobbar 4 dagar denna vecka, och nästa så är det bara TRE! :'DD
FÖR SEDAN ÅKER JAG TILL GBG OCH KOLLAR PÅ VÄRLDENS BÄSTA KILLAR/MÄN!<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback