fear

Datum: 2008-06-07 Klockslag: 02:05:02

Just när jag skulle lägga mig så råkade jag slå på 4an och såg att det var en bra film, så jag blev såklart fast framför tvn. Nu är filmen slut - och jag är pigg. Vill bara lägga mig och sova bort mitt dåliga humör, samtidigt som jag nu och aldrig med det humöret jag är på nu vill sova. En bra dag är att Sulle kommer och sover över här imorgon iallafall, och sedan på söndag blir det antagligen Kramfors.

Saknar Jonas och Lars gör jag också, och det värsta är att Jonas ska jobba hela sommaren och därför bara kommer hem en helg. :( Jag hatar att man aldrig träffar dem nu för tiden, för vad är några gånger om året liksom? Saknar att ha en storebror nära, vilket jag inte haft på väldigt länge nu. Jag önskar att de kunde bo lite närmare, eller åtminstonde komma hem lite oftare. Träffade Lars för någon månad sedan, men Jonas har jag inte träffat sedan jul tror jag.
Nej, usch så bitter jag känner mig idag.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback