Early to bed

Datum: 2008-06-09 Klockslag: 21:58:50

Inte bandet early to bed, faktiskt. Jag håller på och ska koka nudlar nu, sedan ska jag titta på tv och packa ihop lite. Orkar inte vara kvar här själv när vi ändå var lediga imorgon, så jag ska ta 07:45 bussen så kommer jag fram till Ramsele 10:25. Kommer vara heldöd, men värt det för att slippa här helt ensam och ruttna. Lite tråkigt att mamma jobbar 13:00-21:30 bara, hinner ju knappt träffa henne då eftersom jag lär åka tillbaka hit på onsdag morgon med 05:15 bussen.

Men nu hör jag att vattnet börjat koka, så ska gå och lägga i nudlarna nu.
Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback