D r e a m s

Datum: 2008-06-18 Klockslag: 21:04:41

Uppdatering.

LONDON, HERE WE COME!

10 Oct 2008 20:00

ASTORIA, London

THE BLACKOUT with FROM FIRST TO LAST

(snigg bild också! :*)

Ah, eftersom det tyvärr inte blir London i sommar så skulle ju detta kunna vara något!<3 Det skulle ha varit Rise Against istället för fftl bara :( Haha! Fast.. bara tanken på att åka flygplan igen får mig att känna mig som ett hjälplöst litet barn. När vi landat i England sist ville jag helst bara lägga mig på backen och pussa den, men gjorde det såklart inte.

Jag har vid flera gånger under dagen plötsligt kommit ihåg nattens drömmar. Första gången blev jag bara skitsur och undrade om det hänt på riktigt eller om det bara varit en dröm, sedan så började jag typ asgarva när jag kom på något annat jag drömt om, haha!

Så kan jag ju passa på att berätta om något annat roligt jag gjorde i.. måndagskväll. Jag och mamma var ute och övningskörde och åkte förbi där det var några byggarbetare typ. En såg ut att vara snygg så jag kollade såklart på honom och han tittade tillbaka, och vet ni vad jag lyckades med? Jag var så inne i att kolla på honom att jag kört över på andra sidan vägen, vilket jag märkte för att mamma skrek på mig att jag gatt kolla vart jag körde. HAHA! x'D
Liksom, sjukt pinsamt att han tittade på mig också då, för han lär ju lätt ha sett att jag råkade köra sådär. Nej, fy vad pinsamt.
Sedan så känner jag mig lite komisk då jag jobbar, ena sekunden står jag och tänker på något och andra så "skäller" jag på mig själv för vad jag tänkt på. Haha! Okej, det där lät som om jag menade något perverst typ. xD Men var inte så jag menade, men.. tänker bara dumma och orealistiska tankar jag önskar kunde slå in. :(

Och nu måste jag snart duscha, sen ska jag nog dega en stund till här framför tvn och sedan sova.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback