Clean the apartment

Datum: 2008-06-09 Klockslag: 15:43:55



Idag är jag hur flitig som helst verkligen, är riktigt nöjd över allt jag gjort! :D Att städa borde fan bränna fett, blir helt slut typ ._. hah! Fast mitt rum är fortfarande lite stökigt pga att jag håller på att packa ner grejer i lådor och sådär, men det tar jag itu med senare. 

   
Toaletten, hallen, tv-rummet och köket är detdär. Om ni visste hur det såg ut innan skulle ni verkligen berömma mig, hah! :D
Men nu funderar jag nästan på att gå och göra lite mexicanasoppa, har varit hungrig i några timmar nu, men tack vare städningen har jag kunnat hålla mig ifrån att äta. Hah! Nu känner jag mig väldigt nöjd över mig själv, och jag har verkligen gjort mitt för dagen. :)

(Om texten på min blogg är svart eller bloggen ser konstig ut så beror det troligtvis på att du använder firefox.)

kommentarer
Postat av: Caroline

Hur stor lägenhet har du egentligen? :p

2008-06-13 @ 17:29:41
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Caroline: Har ju en ganska stor trea, så det är ganska mycket att städa.

2008-06-14 @ 21:05:50
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback