Won't you please take me far, far away

Datum: 2008-07-01 Klockslag: 15:59:56

Usch vad avundsjuk jag blir på de som ska utomlands i slutet av sommaren, bläeh. :c Men jag (och syster typ) smider en plan om att när pappa fyller år nästa år så borde vi åka utomlands hela familjen, inkl/exkl. bröderna. :'D Då skulle det inte göra så mycket om jag inte hade någon kompis med heller, för om Jonas och Lars följt så kunde jag vara med dem, och så finns ju Kevin och Flisan. :* (Och då finns ju den tredje lilla korven också :'D) Aja, det hade ägt iallafall. (Annars pratade vi om att en weekend i London inte skulle vara helt fel heller, det får väl vara reserven då. FÖR NÅGONSTANS SKA JAG! :D)

Fick sluta en halvtimme tidigare idag också. :) Och fick även en halvtimmes längre lunch, motiveringen till det var "Men gå hem du istället för att sitta här och snarka för oss" HAHA! xD Eftersom det regnade så mycket så satt vi bara inne i fikarummet, och självklart så somnar jag. Jag trodde jag lagt av helt med snarkningen, men tydligen inte, hah! Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska vi åka på Ica och köpa blekning, så orkar jag förhoppningsvis bleka det ikväll. :)

Kommer en liten bildblogg snart också. ^-^

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback