VÅRDCENTRALEN NÄSTA

Datum: 2008-07-23 Klockslag: 15:00:50

Vaknade imorse, eller "imorse" kanske jag ska säga, klockan var ju trots allt 14:15 typ. Iallafall så kände jag att jag hade väldigt ont i halsen, så tog jag en titt i spegeln och såg att min "dåliga" sida i halsen var alldeles vit och att där ena halsmandeln suttit så var det typ.. en stor vit klump. ._. Så imorgonbitti ska mamma ringa på vårdcentralen så jag får komma dit så de får kolla halsen, för något är ju fel. Tror egentligen att det blev något fel i samband med operationen, eftersom ena sidan av min hals är alldeles vit/röd sedan dess. (Halsen brukar ju vara med rosaaktig.)

Men skit samma, nu ska jag nog fortsätta fixa mig. Ska till syster och äta middag, känns jobbigt med tanke på att jag blir kallsvettig bara av att stå och sminka mig. -.- Men jag vägrar sitta hemma ensam och ha tråkigt, så jag får väl plågas lite. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback