So, Mr. Big-stuff, who you think you are?

Datum: 2008-07-11 Klockslag: 17:06:53

Sådär, slut på jobbet och helg nu. Fyfan vad skönt! Bara två arbetsdagar kvar till veckan kvar nu, sedan är det sommarlov på riktigt. Crousing här i Ramsele imorgon också. Lydia frågade mig om jag ville vara med och grilla imorgon ifall det blev något av, och självklart vill jag det! :D

Sitter f.ö och irriterar mig på att folk typ inte har någon respekt längre. Som idag på jobbet, bara för att vi råkar ha ställt traktorn på en av kyrkans vägar SOM MAN INTE ENS FÅR KÖRA BIL PÅ så blir bilarna bakom irriterad och kör ut på gräsmattan för att köra runt, svårt att vänta i typ.. 1 minut? Inte ens det förfan. Ah, och det där med respekten gäller väl nästan allt i dagens samhälle. Ett exempel är äckliga svenskar i konsertköer, vad är felet med folk?! De som kommer en timme innan insläppet tränger sig förbi/går före de som köat hela dagen eller t.o.m köat i dygn. Så jävla dålig stil, om man frågar mig. Anledningen till att jag bara påpekar svenskar är att i London så var alla hur goa och trevliga som helst, och visade verkligen respekt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback