S u n s h i n e

Datum: 2008-07-03 Klockslag: 17:55:19

DET HAR VARIT 27,3 GRADER I SKUGGAN IDAG! fifan ._. Sure, om man kan ligga ute och steka är det väl okej, men inte när man jobbar och TVINGAS vara ute hela dagen och slita. Svett, svett och återigen svett säger jag bara. Så nu liknar jag en räka litegranna, men det övergår väl förhoppningsvis till brunbränna. :D Har ju blivit brunare sedan jag började jobba på kyrkan iallafall, gött det.


This is me, för ganska exakt ett år sedan.
Jag måste erkänna att jag saknar långt, brunt hår. ;_; Men, S K A bleka håret ikväll, så snart blir det långt, blont. :DD
 (Sedan ska jag överösa mitt huvud med silverschampoo när jag tvättat ur blekningen också.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback