S u n d s v a l l

Datum: 2008-07-17 Klockslag: 11:29:41

Jag och mamma var ju som sagt i Sundsvall igår då. :) Jag körde till Sollefteå, sedan körde hon resten av vägen. När vi kom fram gick vi och åt åså, sedan shoppade vi hela dagen till runt.. halv 7 kanske. :D Jag var ju ute efter att få tag på svarta Converse, men dom hade bara stora storlekar. :c Tror att 7 var den minsta... kul! ._. Men hittade lite andra saker iallafall. ^-^ Köpte ett par svarta jeans, en svart t-shirt med nått tryck på, två linnen, lösögonfransar, en asfin spar"gris"<3 och en intersport dress. Äntligen ett par mjukisbyxor som röven inte hänger till knäna på. :D Men just ja, sedan hittade jag äntligen en bra bh-affär. Så där köpte jag två bh:ar efter en väldigt lång tids testande fram och tillbaka. :) Dock lite surt, de gick på 800 kr tillsammans. Men, huvudsaken är att jag äntligen har bh:ar som passar precis och är assköna! :) Sedan så körde jag från typ Stavreviken(?) och hem i spöregn.

Så idag ska jag nog umgås med Deson tror jag, sedan så blir det kanske middag hos syster också. :)

Ge mig riktigt sommarväder, jag vill baaada. :'c
Förresten, utanför Ikea kom Caarina och Sture och hejade på mig. Asglad blev jag! :'DD [Mina svenska- och engelskalärare. :*]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback