PROUD TO BE PRIDE

Datum: 2008-07-21 Klockslag: 22:01:34


Kristian Kabelacs, kan man låta bli att gilla killen?! Jag gillade honom skarpt första gången jag såg honom på Svenska Hjältar, tyckte att han var så jävla värd priset! Iallafall så såg jag att han var med på Fråga Olle dokumentären som går på tv, som jag såklart sitter och tittar på just nu. :) Så nu fick han en lägenhet också, MEN SHIT VAD JAG GILLAR KILLEN! Åh, så "Jag måste ringa min pojkvän!" Jag vet inte hur det kommer sig, men jag verkligen ä l s k a r bögar. :') (Även om han är bi, men saksamma liksom.)

Hela "Proud to be pride" grejen som är igång på 5:an nu är helt underbar enligt mig, så jäkla bra att dom bestämt sig för att visa allt detta. Förstår verkligen inte hur folk kan ha problem med HBT-personer, hur man kan vara homofob t.ex. Liksom, hur tänker ni? Alla kan ju inte gilla det osv, men man måste väl iallafall kunna acceptera det tycker jag!

Fick en CHOCK när jag såg på programmet att homosexualitet slutade anses som kriminellt på 40-talet. Så stog det något om att det slutade ses som en sjukdom under 70-talet någongång. Hur fan kan man tro att det är en sjukdom? Människor kan verkligen vara idiotiska alltså.

Ah, nu har jag fått det mesta ur mig, så nu ska jag nog återgå till att ligga och vara halvdöd pga min jävla förkylning.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback