Myggbett och återigen myggbett

Datum: 2008-07-13 Klockslag: 12:37:01

Dum som jag var hade jag bara strumpbyxor på mig igår, vilket resulterade i en hel hög nya, kliande myggbett. Men tack vare att jag packade in fötterna i plåster så slapp jag åtminstonde skavsår. :)





Anna och Lydia medans vi spelade vattenfall! :D


Mimmi och Erika, också när vi spelade vattenfall. ^-^


Emma och Maja! :D

Gårdagen var rätt så okej, trots det tråkiga vädret. Var som sagt först uppe hos Emma och grillade och spelade vattenfall, som f.ö var grymt roligt! :D Våra historier var typ bäst. xD Sedan så drog vi vidare på fest till Tim (stavning?) och var där ett tag. Sedan gick endel av oss ner på byn och kollade, var inte alls så mycket folk som det brukar vara. Synd! :c Sedan så var vi bara där och gick omkring en hel massa, sedan efter 01:00 någongång så började jag min vandring hemåt. Christoffer fick bli mitt prata-med-medans-man-går-hem-helt-själv-på-kvällen-offer. :D


Världens sötaste lilla skitunge, som hade doppat huvet i en sandhög typ! Haha :* Bild från 8/7.


Erika, Dea och Elina på Fjällsjö. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback