L ö r d a g

Datum: 2008-07-20 Klockslag: 00:15:04

Har varit och ridit med Erika och Sara ikväll, sedan gick vi till Sara och åt lite jordgubbstårta. :) (Bara för att Sara har namnsdag idag.) Sedan gick jag och Erika vidare till henne och har bara suttit och surrat hela kvällen, väldigt trevligt. :)

Så nu sitter jag och läser lite lyrics och lyssnar på musik, ska nog snart spela lite betapet med Erika också! :D Vi sitter för tillfället och pratar om Yran, som vi f.ö vill massa mycket på. :c Var ju två år sedan vi var där nu. Så ska ju Kent spela också, och.. hur länge har jag inte lyssnat på dem? L ä n g e. Skulle så jävla gärna vilja åka dit, så surt att det är samtidigt som Urkult.

Tips på bra musik? :)


Jag förstår mig inte på dig alls.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback