Immunförsvar 0.2

Datum: 2008-07-21 Klockslag: 12:01:50

Mitt immunförsvar existerar ju knappt, nu är jag sjuk - igen. :c Började med att jag kände mig sådär hänging och trött i kroppen igår, sedan så vaknade jag nu imorsse med en helt uppsvullen hals. Jag trodde jag skulle slippa det när jag tog bort halsmandlarna, men när dom var borta så började den här saken som sitter mellan halsmandlarna att svälla upp när jag blev sjuk. Den är typ 3 gånger så stor som normalt nu, och den viker sig när jag sväljer så det gör skitont.'

Så det har inte blivit och kommer inte bli något direkt bloggande medans jag känner mig såhär.

Iallafall så såg jag på Batman Begins igår, såg dock inte första timmen eller vad det var. Men jag tyckte iallafall att den var skitbra! :D Måste nog ta och ladda hem den så jag kan se hela.

Trodde att den skulle vara dålig, men så sa Lars att den var jättebra så då gick jag och satt mig och tittade på den med honom. :) Den var helt annorlunda än jag hade tänkt mig, på något sätt. Så då ska det bli roligt att titta på The Dark Knight sedan också. :D Tyckte f.ö att slutet på Batman Begins var skitbra!

Jag känner mig ganska irriterad över att jag är hemma och är sjuk, medans mamma, Lars, Annette och barnen åkte till Sollefteå på barnens dag. Jag vill väl också åka nånstans, men inte det inte. :c Så jag får väl ligga och glo på film hela dagen, och nu ska jag ta och äta en glass och titta på om det är något bra på tvn.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback