Idioter på vägen!

Datum: 2008-07-13 Klockslag: 16:01:37

Har nyss kommit hem efter att ha varit hos syster, och sedan var jag ut och övningskörde en sväng. Sedan så skulle jag köra upp för badet-backen, för de som vet vilken det är, för er andra så är det en smal uppförsbacke med dålig sikt. Så kör jag där och får möte av två bilar, första bilen åker jag förbi utan problem men den andra bilen körde alldeles för långt åt min sida. Så jag fick köra ner lite i diket typ för att inte åka in i bilen, jävla idiot! Tur att de nyss breddat vägen där litegrann, annars vettefan hur det hade gått.

Så nu är jag sjukt förbannad, har man körkort måste man väl fan ha lite vägvett i huvet också?! Men tydligen inte.

Så måste jag upp och jobba imorgon och på tisdag också, suck. -___- Fast ska flirta lite med mamma så vi kanske åker till Sundsvall och shoppar på onsdag eller torsdag typ! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback