I got a funny feeling

Datum: 2008-07-12 Klockslag: 17:55:45

Ibland önskar jag att jag förstog varför jag drömmer vissa saker, t.ex nattens dröm. Jag känner mig så otroligt obekväm i dessa känslor som börjat dyka upp inom mig, varför nu? I drömmen kändes allt så himla verkligt, och åh. Jag önskar att man bara kunde radera vissa händelser och personer ur sitt minne, aldrig mer behöva få flashbacks osv. Det skulle vara så himla mycket lättare.

Nu till något lite mer muntert, ska åka upp till Emma om ca 30 minuter och grilla innan vi går ner på crousingen! :D Så ska ta med massa mat dit, mums. Ska bli riktigt trevligt, och jag funderar på att göra mig en grogg redan nu. :)
Ska försöka vara lite bättre med kameran också, tar ju nästan aldrig några bilder.
Förresten så kom min faster ändå, dom var här och fikade för ett tag sedan. Var roligt att träffa henne, och hennes karl Stig är riktigt trevlig han med. :) Så skulle såklart faster börja spå i kaffekoppen, men det gick tydligen inte så bra för att det vara så "rörigt". Men vi fick oss några goda skratt iallafall! Så fick jag se bilder på Elinas (fasters barnbarn) bebis också, en riktig liten tjockis var det. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback