C u r l e s

Datum: 2008-07-18 Klockslag: 23:49:52

Lydia var snäll och satte i mitt löshår idag, puss på henne för det! Så nu ikväll testade jag mig på att locka det med en lockborste, bara för att testa liksom. De lockar som blev bra vart faktiskt ganska fina. :) Det var dock ganska svårt, så lätt att man trasslar in håret och fastnar med det. Men jag ska nog ta och beställa en locktång, några tips på bra locktänger eller märken?

Iallafall så var Erika, Mimmi och Sara också hos Lydia idag. Var trevligt att umgås och bara prata! :) Så lite innan middagen kom syster hit med barnen när de var påväg hem från Hembygdsgården. Det är så roligt att Felicia blivit såpass stor nu att hon verkligen kommer fram och klistrar sig fast vid en. Haha! :)
Så imorgon kommer ju Lars hem som sagt, sedan på kvällen skulle jag nog umgås med Erika ett tag tror jag. :) Skulle gärna festa i helgen, men eftersom jag äter mina tabletter nu så går ju tyvärr inte det. Så det får vänta till nästa helg eller något.


[Chester Bennington]


Åh, han är verkligen en av mina favoriter! Dog lite då jag såg den här bilden, han ser ut som en nyvaken liten hundvalp. :'D Så jäkla söt!


kommentarer
Postat av: Linn

SV; Ja. jag tycker det känns skönt!

Slippa allt tjejigt tjaffs. Hoppas du fortsätter läsa o kommentera :D

2008-07-19 @ 00:01:14
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Han är inte helt fy skam, hehe

2008-07-20 @ 19:48:49
URL: http://wooltiti.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback