C R O W N E D

Datum: 2008-07-02 Klockslag: 21:51:47

Har tittat på Crowned ikväll, och just nu sitter jag och tittar på Pussycat Dolls 2 och äter gammeldags vaniljglass med rabarber&jordgubbssmak typ. :D Tycker f.ö att Crowned var ganska roligt att titta på, lite udda med mammor och sådär. Tummen upp för det! Så.. blekte jag inte håret ikväll heller pga en dum huvudvärk, men imorgon då jävlar.
Bra låtar har de på Pussycat Dolls 2 nu också, just nu är det "what a feeling" eller vad den heter. :D Men nu ska jag njuta av mina sista vakna minuter framför tvn, för sedan klockan 22:00 blir det sängen.

Skönt med bara två arbetsdagar kvar innan helg, ohoh.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback