Blekning

Datum: 2008-07-02 Klockslag: 16:40:45

Ikväll ska jag fan få håret blekt, skjuter upp det hela tiden annars! Känns bara så otroligt jobbigt, och så kliar det ju nå så in i helvette i hårbotten också. Hate it! ;_; Funderar även på att bleka tänderna hos tandläkaren när jag fått lön.. Även om det är dyrt, men vafan..  vita tänder är ju inte helt fel direkt.
Någon som blekt tänderna hos tandläkaren?

Har varit perfekt jobbväder idag, iallafall efter lunch. Har varit hur varmt och soligt som helst, så nu är jag rödblommig, vilket jag hatar men. >< Har nog tagit lite på resten av kroppen också, känner att jag bränt mig lite. Det bästa är att det ska bli ännu finare väder imorgon och på fredag, så nu blir det shorts&linne för hela slanten. :)
Men nej, nu ska jag fördriva tiden genom att försöka städa rummet medans jag väntar på maten (grillat<3), det ser rent ut sagt förjävligt ut härinne.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback