Ä n t l i g e n

Datum: 2008-07-17 Klockslag: 22:31:05

Äntligen, äntligen, änligen ska Lars komma hem! :'D Han åker från Stockholm imorgon, sedan så skulle han in hos några i Ånge, så han kommer väl hit imorgonkväll eller på lördag. :)

Imorse när jag fixat mig så drog jag och Deson på brudarnas café och sedan kom även Lydia och Mimmi dit, så satt vi där och surrade ända till 16:00 typ. :) Sedan åkte jag hem ett tag, därefter på pizzerian och hämtade min kebabtallrik och sedan slutligen hem till syster. Felicia var asgo ikväll också och ville att jag skulle bära runt på henne hela tiden typ. Så jäkla söt! Så kom jag hem för kanske 45 minuter sedan eller något. Har plågasts av en mindre trevlig mensvärk hela kvällen, trots att jag inte ens fått mens än och att jag tagit en Orudis Retard, så imorgon blir det till att ta både Orudis och Alvedon hela dagen. -_- HATAR alvedon, men läkaren sa ju att jag skulle ta det också för bästa effekt, så jag får väl så lov.

Imorgon ska Lydia sätta i mitt löshår också, yey! :'DD Som jag längtat. Sedan så vet jag inte om vi ska supa lite på kvällen, jag är på iaf. :) Men nu är jag faktiskt rätt trött, ska nog slå på lite Prison Break eller någon film tills jag somnar.

[Lars och jag på bilden, när han tog examen.]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback