Where nothing ever changed until one outsider changed everything

Datum: 2008-12-07 Klockslag: 15:17:42


Vad kan man säga? One tree hill måste verkligen vara den bästa serien som någonsin gjorts. Den har allt som man vill att en serie ska ha, sedan älskar jag att man verkligen lever sig in i deras liv och skrattar & gråter med dem. Älskar hur personerna utvecklas osv, allt är perfekt! Vill aldrig att serien ska ta slut. :( Har sett klart 5:e säsongen nu, och törs inte börja se den 6:e för att jag vet att det snart kommer att ta slut då. Så jag funderar på att börja se om allt ifrån början.

Men nu ska jag äta upp min nybakta lussebulle och sedan packa allt inför ikväll, ujuj vad mycket packning det kommer bli. .___.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback