Vill ha!

Datum: 2008-12-14 Klockslag: 00:32:41

Har suttit och kikat på lite kläder inför julklappshandlingen, som jag fortfarande inte vet när den blir av. -_- Men, den kommer bli av. Hoppas det finns en hel del saker jag kan peka ut bara, även om jag är medveten om att vår ekonomi inte är så bra just nu pga alla kostnader som blev i och med att jag skaffade den nya lägenheten. Men.. några julklappar ska jag ju iallafall ha. :) Roligare ju mer jag kan peka ut också, så det finns mer att välja på för mami att köpa.



Den nedre tröjan, jag blev lite kär i den för att den såg så otroligt mysig ut! Den ribbstickade farfarströjan bara måste jag ha. ._. Nu ska jag nog sova kanske, jag dör av ilningar i en tand annars. ;__;

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback