Vart tog det vägen?

Datum: 2008-12-10 Klockslag: 18:28:30

Vad hände med Fame Factory egentligen? Det var ju tusen gånger bättre än vad Idol är, för på FF så lärde man ju kunna alla som var med osv. Miss it! Så var det ju skitkul när vi åkte runt och träffade de som varit med också, jag dog en smula när jag såg & träffade Jimmy Jansson första gången. Haha! :'D

Det bästa är att jag har typ alla avsnitt från Jimmy-säsongen inspelade på VHS, måste nog kolla nån dag på jullovet. :'DD

 
Jag kommer alltid att gilla honom alltså.<3 Världens gulligaste&snällaste IRL också.

Puss på Becker alltså!:*

Åh, Anders Johansson var den första jag verkligen gillade i FF! :'D

kommentarer
Postat av: Elza

Jag joinar o kolla på FF på lovet <3

2008-12-10 @ 21:52:32



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback