TRÄNINGSVÄRKSTAN NÄSTA

Datum: 2008-12-01 Klockslag: 14:24:35

Ikväll ska jag och Elina gå och träna på träningsvärkstan, ska bli skönt. :]

Ligger just nu i soffan med mitt mysiga vita (fleece? something like that.) täcke och datorn i knät och lyssnar på Gotta be somebody med Nickelback, en av mina nya favoritlåtar just nu. :D Har bara haft en lektion idag, eller först hade vi studiehandledartid och sedan blev det Matte B. Jag förstår nog det mesta nu (hoppas jag..), så ska vi våga tro att jag kommer få G på provet? Bäst att inte hoppas allt för mycket, haha.

Idag på skolan så började vi tala om att, eller det var väl jag som började tala om det, att jag måste ju snart ta och skaffa mig en karl. Att jag måste det beror på att jag som nog alla redan vet vill ha barn tidigt, två barn tills jag är 25 hade inte varit helt fel. Och man måste ju vara tillsammans i några år innan man kan skaffa barn. Det kanske låter konstigt att någon som inte ens fyllt 18 än sitter och tänker på sådant, men så är det iallafall. Men nu ska jag nog kanske gå och lägga mig ett tag så jag orkar träna ikväll, har ju trots allt varit vaken sen 04:40 imorse.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback