Träningsvärk nästa?

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 16:09:13

Har nästan alldeles nyss kommit hem. Blev verkligen en heldag med skotrarna ute i skogen. :] Jag åkte med Erika, och ett tag började hon skämta och ställa sig upp och skrika medans hon körde, sen satt hon hela tiden och "nu ska vi busköra" och sa sådana saker. Jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig, du är så jävla sjuk människa! :D Vi åkte upp till slalombacken en stund och fikade också, dock så drack jag bara en äcklig festis. Det var guppigt överallt i skoterlederna, så jag fick sitta och tjurhålla mig nå så grymt mycket. Så, förhoppningsvis känner jag nog av det imorgon, haha.
Sedan så bytte vi så att jag åkte hem till Mimmi med henne och gick in dit och lånade en ballongklänning (som jag kanske ska ha imorgon) som jag ska prova efter jag duschat. Tror dock att det är stor chans att den är för liten över brösten, bläeh. :c  Så då vettefan vad jag ska ha på mig imorgon isåfall, om det blir något.

Nej, nu ska jag gå och laga mat och sedan lägga mig och vila. Är såhär slut som man bara kan bli av att ha varit ute en hel dag, härligt men jobbigt. ^-^ Tack för en trevlig dag flickor! :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback