T v å t u s e n å t t a

Datum: 2008-12-27 Klockslag: 13:55:42

Året 08
Alla ska svara på 08 svar
för att få ett bra år 09

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?
både bra & dåligt.
Bättre än förra året? både och.
Har du träffat några nya vänner? ja. ^-^
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? WCR, Simple Plan och Björn, Måns, Soran och Özz.
Har du flyttat under år nollåtta? ja, en gång.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jo.
Isåfall vilken? många.

KÄRLEK.
Har du strulat med någon? ja.
Har du varit kär? nja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej.
Har någon i din släkt avlidit? nej, ingen nära släkting iallafall.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej.
Har du varit i slagsmål? nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
kan inte komma på något just nu, men det har jag nog.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? haha det gör jag väl lite då & då x)
Har du ljugit för en vän? vet inte.
Har du gjort något dumt mot en vän? nej, jag tror inte det. ._. rätta mig om jag har fel!
Har en vän gjort något dumt mot dig? jag vet inte, bra minne jag har. -_-

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
Ådalsskolan.
Har någon varit elak mot dig på skolan? haha nae, inte direkt.
Hatar du någon på din skola? hatar och hatar, men ogillar STARKT.
Har du gjort något framsteg? det vet jag inte riktigt..
Har du haft alla rätt på ett prov? orkar aldrig plugga nu för tiden, så nej.


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja. :)
Har du förlorat en vän? typ.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej.
Har du ljugit för en bästavän? nej, det tror jag inte.
Har du haft en relation med en vän? nej.
Har du många killkompisar? njae, inte speciellt. men några har jag. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback