Sims <3

Datum: 2008-12-28 Klockslag: 00:29:12


Sitter och laddar ner Sims 2! :DD Blev så sjukt sugen på det, så nu ska det bli sims-lan. HAHA! Nej men Erika och Elina ska också ladda hem. Åh, jag ser så sjukt mycket fram emot att få spela. Har ju aldrig haft Sims 2, dock hade jag Sims och nästan alla grejer därtill då jag var mindre. Laddar hem en "box" med Sims 2, Nattliv, Studentliv, Djur, Lägenhetsliv och Kök & toa-grejs. Om ni bara anar hur uppspelt och glad jag är, Sims är ju världens bästa tidsfördriv. :'D Gissa vad jag kommer göra hela lovet? ;) Haha!

kommentarer
Postat av: Elza

JA FYFAN! Har sett videosar o läst om Sims 3 nu också, det komma va helt makalöst .__. Släpps den 19 februari!

2008-12-28 @ 11:27:57
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback