Seven days..

Datum: 2008-12-17 Klockslag: 20:16:12

Uppdat.

Internet dog, så då fick jag ett ryck och började plocka undan i lägenheten och dammsög. Så nu är det rent och fint. :) Började även spika upp massa spikar bl.a för att hänga handdukar på, men även hårtork & plattång. Ganska nöjd med mig själv idag, hah!


Det känns helt obegripligt att julafton är om en vecka. .___. Ska iallafall bli sjukt härligt med lov, julpynt och julhandling i helgen! :'D Blir Sundsvall på söndag, så vi möter Jonas & Lars där. Sedan på måndag blir det mini julafton med Elina, Dea & Erika. Massa mys & julklappsbyten.


(Snygg bild jag hittade på oss i Elinas/elinalong bdb. Haha!<3)

Har blivit väldigt off här, men jag har fan stannat kvar på skolan och gjort mina fotogrejer alla tre dagar denna vecka. I måndags slutade jag 10:30 - stannade till ca 15:00, igår slutade jag runt 14:00 tror jag det var - stannade kvar till strax före 15:00, och idag slutade jag 14:30 och stannade kvar till ca 16:00. SÅ DUKTIG! Särskilt eftersom allt jävlats med mig hela tiden, datorn, skrivarna och ja, allt. Så nu är jag nog lite stolt. Ska stanna kvar efter vi slutat imorgon också, för att sätta parspatouer på bilderna och sätta upp den. Så jag har varit ganska halvdöd när jag kommit hem nu efter skolan. Hade även planerat att städa ikväll, men vet inte om jag orkar det.

Så blekte Elina min utväxt igår också, känns skönt & fräscht med nyblekt hår. :] Älskar MOODs slingmedel, har alltid två förpackningar som jag använder samtidigt. Så behöver jag bara bleka utväxten en gång med den också, trots att jag har så himla mörkt hår.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback