Sakta men säkert

Datum: 2008-12-28 Klockslag: 13:01:42

Jo, det går ju som sagt sakta med säkert att ladda hem Sims. Hoppas att det hinner blir färdigt tills ikväll/inatt eller imorgon. :D Är sugen på att spela.

Låg vaken och tittade på en film inatt, så jag la mig inte förrens klockan fem ungefär. Så vaknade jag runt 12:00 idag. Vad ska man hitta på idag då? Sitta och bevaka uTorrent, haha. ^^, Är sjukt pissed också, för på Ica fanns det inte en enda franska. Jag som var så jäkla sugen på mackor i grillen. ;_; Buhu. Men mamma skulle åka på Ok på sin rast och titta om dom har några där. Hoppas! ;>

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback