Oh no, magsjuka

Datum: 2008-12-10 Klockslag: 12:04:36

Ja, trots att jag inte spytt ännu så tror jag starkt på att det är magsjuka jag fått. Elina kände sig likadan, och likaså hennes mamma. Kanske därifrån jag fått det? Så nu sitter jag och Elina hemma i varsin lägenhet och mår skit, och ingen av oss kan åka till Sollefteå. Lyckad dag eller vad? -_-

Har varit vaken sedan halv 9, var tänkt att jag skulle gå på skolan, men eftersom jag knappt kan äta osv så bestämde jag mig för att vara hemma. Så jävla surt, för jag hade verkligen behövt gå på skolan idag och göra klart mina foto-uppgifter, men nej. Hoppas jag blir bra tills på fredag iallafall, för då är det fika med klassen & lucia på skolan. Men börjar jag må sämre senare idag så sa mamma att hon och pappa kunde komma och hämta mig, eftersom de ändå skulle till Sollefteå och köpa lite grejer på Jysk. Lite julklappar till min lägenhet kanske? Hehe. ;>

Håller på att titta på  D e t   l e v a d e   s l o t t e t   nu, och om ni inte har sett den; gör det! Helt underbar är den! :* Jag är nog lite kär i Hauro, trots att han är animerad. :] Haha! Konstigt hur animerade & tecknade djur/människor kan vara snygga ändå! :D Men nu ska jag fortsätta titta på den och försöka äta upp resten av min lussebulle utan att kräkas.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback