Lite tid för mig själv

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 20:45:36

Har sovit en del sedan jag skrev sist, var så otroligt trött. Nu funderar jag på att gå och duscha och ta hand om mig själv litegrann. Typ använda silverschampoo, raka benen, smörja in mig med min underbara body milk, måla naglarna osv inför imorgon. :] Om det skulle bli fest, får väl se. Gud, jag är verkligen i behov av nytt löshår alltså, mitt är så skabbigt som det bara kan bli. Har använt det i ca 5-6 månader nu tror jag, det säger väl en hel del. Men hur ska jag kunna köpa löshår då jag inte ens har råd att fylla på mobilen? .__. Måste spara så mycket pengar till London som möjligt, så jag är sjukt fattig just nu. Mamma & pappa har också dåligt ställt, så dem vill jag inte be om pengar heller. Men jag får snåla lite under veckorna så kanske jag snart har råd att köpa nytt löshår, för det ska jag ha innan vi åker till London iallafall. ;>

Tittar lite smått på Extreme home makeover, är det ens möjligt att inte bli tårögd av det programmet? Jag tror inte det.

Men nu blir det som sagt dusch osv, sedan måste jag testa klänningen riktigt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback