Lite mer hemtrevligt

Datum: 2008-12-29 Klockslag: 19:30:02

Har nästan nyss kommit hem från Kramfors. Har kört runt 20 mil idag, varav 7 mil var nu ikväll. Så nu har jag fått träna på att köra i mörkret också, vilket jag bara gjort en gång tidigare, och då inte särskilt lång strecka. I lägenheten så bäddade jag nytt, med alldeles nya, fina grejer. :D Så satte pappa upp en spotlight ute i hallen (äntligen lite ljus där), satte ihop mitt sängbord samt hängde upp en tavla. :] Så nu är det lite hemtrevligare. Just ja, jag satte uppe en liten "hylla" inne på toan också, har så mycket saker att det inte får plats i skåpet där. >_<

Blev skitglad då jag kom hem och såg att Sims laddat över 94%, men såklart så saktar det genast ner och står nästan helt still. :c Gissa om man blir less? -.- Hoppas att jag får det ikväll iallafall, jag gissar på att jag kommer få ringa Christoffer och fråga om hjälp. Erika & Elina sa att det var ganska svårt att fixa, såatte. Nu ska jag nog sätta mig och rensa min externa hårddisk lite, och flytta över lite av mina bilder till den. Länge sedan det fanns såhär mycket ledig plats på min dator, och mer ska det bli! :D Eller, jag kanske pillar lite med med designen först, och kirrar plats senare. :]

Lägger in "videosarna" senare ikväll, om jag känns ha dit, haha.

kommentarer
Postat av: Jossan

fin bild på dig i headern!

2008-12-29 @ 22:29:55



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback