Latast i världen

Datum: 2008-12-20 Klockslag: 16:08:36

Jo, jag har numera blivit så lat att jag inte ens orkar ta fram min dator och starta den. Därav blogg-torkan.

Just nu sitter jag med Kevin i soffan, när jag gick in och läste Tinas blogg, och då sa Kevin (som f.ö är 4 år för de som inte visste det) "Men titta vilka go'saker! Såna skulle du också kunna ha.." Barn är bara för härliga. :'D

Är ju barnvakt till både Kevin & Felicia idag när syster är och handlar julklappar i Sundsvall, så kom barnen hit runt 10:20 så då var jag ju tvungen att kliva upp. Så jag har varit riktigt trött hela dagen, så när jag skulle sova ner Felicia så var det jag som somnade, och inte hon. Haha! Tänker lägga in lite bilder senare också, men orkar inte just nu. ^-^

Dea fyllde ju 17 igår också, så då for jag, Mimmi, Erika & Elina dit. :] HON HADE VÄRLDENS FINASTE TÅRTA!<3 Bilder kommer senare ikväll, om jag inte glömde sladden i Kfors. Spelade spel och hade allmänt kul, vet dock inte riktigt vad spelet hette.. Sjukt roligt var det iallafall. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback